Voor uw archief met documenten met een bewaarplicht een betrouwbare opslagruimte huren in Delft? Graag bieden wij u een oplossing op maat voor de opslag en het beheer van uw archief. Veel bedrijven hebben de opslag van ordners en dozen met papier op hun eigen dure vierkante meters staan, terwijl ze er maar zelden bij hoeven. Daarnaast hebt u natuurlijk wel te maken met de wettelijk vastgestelde bewaartermijn van onder andere de fiscus. Kies daarom voor een professionele maar voordelige archiefopslag in een opslagruimte in Delft .
Als verhuisbedrijf verzorgen wij immers niet alleen binnenlandse en buitenlandse verhuizingen, wij zijn er ook voor allerlei vormen van opslag voor u in Zuid-Holland of daarbuiten. Dit varieert van het opbergen van uw tuinmeubels en wintersportuitrusting tot inboedelopslag, winkelinventaris, palletopslag, enzovoorts. Van alle zaken die wij voor klanten opslaan is de afdeling archiefopslag er eentje met heel eigen klanten en heel eigen wensen. We vertellen u er graag alles over.
De praktische en financiële voordelen van extern archiefbeheer zijn legio. Hieronder leest u de belangrijkste pluspunten als u opslagruimte wil huren in Delft voor uw bedrijfsarchief :U krijgt weer ruimte in uw eigen bedrijfspand, waar de huurprijs per vierkante meter altijd hoger zal zijn dan bij ons. Ook bent u verlost van het zoeken in dozen in verschillende ruimtes.Wij hebben drive in units die volledig voldoen aan alle normen of eisen die de wet, de fiscus of de verzekeraar stelt.
Onze drive in units voldoen 24/7 aan de hoogste veiligheids- en kwaliteitseisen. Uw archief wordt uitstekend beveiligd tegen zaken als brand, inbraak, ongedierte, schimmels en klimaatverschillen. Wij werken met bewegingssensoren, brandwerende constructies, inbraakalarm en permanent cameratoezicht.
Door een bewezen efficiënte manier van werken kunnen wij de kosten laag houden voor elke klant. U betaalt uitsluitend de ruimte die u inneemt, er wordt dus niet gewerkt met standaardmaten waardoor u ook zou moeten voor betalen voor vierkante meters die u niet gebruikt.
Voor uw en ons overzicht betaalt u met periodieke incasso’s. Deze stellen we vooraf uiteraard op een heldere manier vast, zodat u precies weet waar u aan toe bent. Ook maken we goede schriftelijke afspraken over het archiveren van uw archief bij ons, zoals het coderen van uw kisten, kasten of containers. Daarnaast leggen we de afspraken vast van archiefstukken opvragen, alsmede het aanstellen van één vaste contactpersoon van uw bedrijf. Uw vertrouwelijke papierwerk is in goede handen bij ons verhuisbedrijf in Delft, die niet voor niets is aangesloten bij het netwerk van Erkende Verhuizers
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.