Joh. van Buuren en Zn. Verhuizingen

Archiefopslag huren bij Van Buuren in Delft

Voor uw archief met documenten met een bewaarplicht een betrouwbare opslagruimte huren in Delft? Graag bieden wij u een oplossing op maat voor de opslag en het beheer van uw archief. Veel bedrijven hebben de opslag van ordners en dozen met papier op hun eigen dure vierkante meters staan, terwijl ze er maar zelden bij hoeven. Daarnaast hebt u natuurlijk wel te maken met de wettelijk vastgestelde bewaartermijn van onder andere de fiscus. Kies daarom voor een professionele maar voordelige archiefopslag in een  opslagruimte in Delft .


archiefverhuizingAls verhuisbedrijf verzorgen wij immers niet alleen binnenlandse en buitenlandse verhuizingen, wij zijn er ook voor allerlei vormen van opslag voor u in Zuid-Holland of daarbuiten. Dit varieert van het opbergen van uw tuinmeubels en wintersportuitrusting tot inboedelopslag, winkelinventaris, palletopslag, enzovoorts. Van alle zaken die wij voor klanten opslaan is de afdeling archiefopslag er eentje met heel eigen klanten en heel eigen wensen. We vertellen u er graag alles over.

 

Voordelen van archiefopslag bij verhuisbedrijf Van Buuren in Delft

De praktische en financiële voordelen van extern archiefbeheer zijn legio. Hieronder leest u de belangrijkste pluspunten als u opslagruimte wil huren in Delft voor uw bedrijfsarchief :U krijgt weer ruimte in uw eigen bedrijfspand, waar de huurprijs per vierkante meter altijd hoger zal zijn dan bij ons. Ook bent u verlost van het zoeken in dozen in verschillende ruimtes.Wij hebben drive in units die volledig voldoen aan alle normen of eisen die de wet, de fiscus of de verzekeraar stelt.

Onze drive in units voldoen 24/7 aan de hoogste veiligheids- en kwaliteitseisen. Uw archief wordt uitstekend beveiligd tegen zaken als brand, inbraak, ongedierte, schimmels en klimaatverschillen. Wij werken met bewegingssensoren, brandwerende constructies, inbraakalarm en permanent cameratoezicht.

  1. Of u nou een ‘dynamisch archief’ heeft of er bijna zelden bij hoeft; u kunt te allen tijde bij uw spullen, mits u vooraf een afspraak maakt met onze klantenservice en een ID-bewijs kunt overleggen. Het enige dat u nog hoeft te doen is het in de gaten houden van de bewaartermijnen en vernietigingsdata van uw documenten en dossiers.
  2. U kunt al huren vanaf één vierkante meter.
  3. Elke gewenste bewaartermijn is mogelijk of bespreekbaar, van zeer tijdelijke opslag tot een opslagbox waarvan u jarenlang profiteert.
  4. Ons personeel is gescreend, VOG-gecertificeerd en heeft een geheimhoudingsplicht.
  5. Onder voorwaarden komen wij uw archief ophalen.

 

De kosten van betrouwbare archiefopslag in de regio Delft

Door een bewezen efficiënte manier van werken kunnen wij de kosten laag houden voor elke klant. U betaalt uitsluitend de ruimte die u inneemt, er wordt dus niet gewerkt met standaardmaten waardoor u ook zou moeten voor betalen voor vierkante meters die u niet gebruikt.

Voor uw en ons overzicht betaalt u met periodieke incasso’s. Deze stellen we vooraf uiteraard op een heldere manier vast, zodat u precies weet waar u aan toe bent. Ook maken we goede schriftelijke afspraken over het archiveren van uw archief bij ons, zoals het coderen van uw kisten, kasten of containers. Daarnaast leggen we de afspraken vast van archiefstukken opvragen, alsmede het aanstellen van één vaste contactpersoon van uw bedrijf. Uw vertrouwelijke papierwerk is in goede handen bij ons verhuisbedrijf in Delft, die niet voor niets is aangesloten bij het netwerk van Erkende Verhuizers

 

Contact en routebeschrijving

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

 

 

 

 

  • MVO Nederland
  • Erkende verhuizers
  • DEKRA ISO9001
  • DEKRA ISO14001
  • OHSAS18001
  • Inboedelhotel Payoff
  • Zorgverhuizer
  • EMG